Strona główna > Urząd Miasta Torunia > Wydziały i biura > WZiPS |
|
Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej |
adres: | ul. Fałata 39, 87-100, Toruń |
telefon: | sekretariat: 56 611 84 54 |
fax: | 56 611 88 90 |
e-mail: | wzips@um.torun.pl |
dyrektor: | 2170 |
urzędowanie: | Pon.-pt.: 7:30-15:30 |
uwagi: | UWAGA!!! Zapoznaj się z ważnymi informacjami na temat bieżącego funkcjonowania Urzędu Miasta Torunia.
UWAGA - WAŻNE INFORMACJE
Referat Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30.
Umawianie terminu wizyty na złożenie wniosków możliwe jest poprzez system kolejkowy: rezerwacja.um.torun.pl lub pod numerami telefonów: 56 611 88 92, 56 611 88 91, 56 611 88 93, 56 611 88 94, 56 611 88 95, 56 611 88 89, 56 611 83 42 (w godzinach 7:30-15:30).
Bezpośrednia obsługa interesantów może mieć miejsce tylko i wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na termin (konkretny dzień i godzina). Obsługa interesantów odbywa się zawsze w wyznaczonym miejscu i na wyznaczonym stanowisku, do którego osoby przychodzące są kierowane przez portiera lub przez pracowników działu. |
czynności: | Z wydziałem można kontaktować za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telefonów i poczty.
UWAGA!!! Zobacz zasady obowiązujące w Miejskim Zespole ds. Orzekania o Niepełnosprawności Urzędu Miasta Torunia
|
|
Referaty | referat: | Miejski Zespół ds. Orzekania o Niepełnosprawności |
adres: | ul. Fałata 39, 87-100, Toruń |
telefon: | 56 611 88 92 |
fax: | 56 611 88 99, email: mzon@um.torun.pl |
| referat: | Punkt Obsługi Interesanta |
adres: | ul. Fałata 39, 87-100 Toruń, pokój nr 1. |
telefon: | 56 611 88 92 |
|
|
Pracownicy |
- Skibicka Małgorzata
dyrektor wydziału
- Opalińska Renata
przewodnicząca zespołu
- Rombalska Aleksandra
obsługa administracyjna sekretariatu Wydziału
- Kotlarek Justyna
sekretarz Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
- Banaszkiewicz Karina
obsługa administracyjna Miejskiego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności, karty parkingowe dla osób niepełnosprawnych
- Gackowska Karina
obsługa administracyjna zespołu, prowadzenie baz danych
- Hamerlińska Emilia
obsługa administracyjno-biurowa w MZds.OoN
- Potęga Ryszard
Stanowisko ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii, HIV, AIDS oraz repatriacji
- Katlewski Waldemar
koordynacja działań na rzecz osób niepełnosprawnych
- Misiołek-Grochala Ewa
planowanie i sprawozdawczość budżetowa, współpraca z podległymi jednostkami
- Raniszewska Kamila
żłobki, kluby dziecięce, opiekun dzienny – rejestr, dotacje sprawy organizacyjne jednostek nadzorowanych, skargi i wnioski
- Waśko Katarzyna
stanowisko ds. profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych, narkomanii, HIV, AIDS, polityki społecznej oraz pozyskiwania środków zewnętrznych
- Zachwieja Agnieszka
obsługa administracyjna zespołu, legitymacje
dla osób niepełnosprawnych
- Punkt Obsługi Interesanta
pełna obsługa interesanta
- Siennicki Tomasz
pomoc administracyjna
- Dziętara Ewa
- Ząbik Monika
| |
|
|
powrót
Jak załatwić sprawę Karty Informacyjne Mieszkańca prowadzone przez Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej
|
|
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Miasta Toruń
|
|
|
|
|
|
|