Strona Główna Dostęp do Informacji Redakcja Rejestr Zmian Statystyki Kontakt | ||||||||||||
Piątek, 11.10.2024 | ||||||||||||
Dostępność dokumentów elektronicznych dla osób niepełnosprawnychInformuję, iż zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. 2012 poz. 526 z póz. zm.) od dnia 8 grudnia 2015 r. w serwisie bip.torun.pl wszystkie dokumenty elektroniczne publikowane są w formie dostępnej dla osób niepełnosprawnych. Archiwalne dokumenty, z uwagi na ich ilość, udostępniane są na życzenie klienta. W tym celu prosimy wysłać wiadomość na adres dostepne@um.torun.pl, w treści wiadomości podając nazwę lub bezpośredni link do potrzebnego dokumentu. Dokumenty zostaną niezwłocznie odesłane w dostępnej formie na adres poczty elektronicznej użytkownika. Koordynator redakcji BIP Paweł Piotrowicz Dyrektor Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji Urząd Miasta Torunia ul. Wały Gen. Sikorskiego 8 87-100 Toruń tel. 56 6118747 e-mail: p.piotrowicz@um.torun.pl
|
||||||||||||
bip.gov.pl | U R Z Ą D M I A S T A T O R U N I A |